Våffeldagen och mammas födelsedag

Hej på er! Har inte ätit och kommer nog inte äta våfflor idag heller trots att det är våffeldagen. Har haft fullt upp idag med lite jobb imorse från 08 till 11 ungefär för att lära mig salladsbaren. Sedan lunch med mami som fyller 46 år idag! Grattis världens bästa ♥ 
 
Åkte in till stan vid två för att ha en tyskalektion på några timmar. Sedan traskade jag och köpte mat på ICA för att sedan vandra vidare till Kulturmagasinet där jag sitter just nu. Har pluggat litegrann och fått undan lite sånt vilket är skönt. Ska snart ta mitt pick och pack och vandra till bussen för att ta den till Sporthallen och ha aikidoträning. Känner mig inte så pepp men det kommer väl! Hoppas er tisdag är bra, kram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0