Mot ljusare tider

Hej på er. Längesedan det var något som helst aktivitet här, förlåt för det. Har liksom inte haft någon inspiration men nu när allt rullar igång efter storhelgerna igen kanske jag kommer tillbaka.
 
För det har ju varit både jul och nyår och båda dessa helger spenderades med människor jag tycker så mycket om. Nyår var jätteroligt med mina fina vänner där jag och Molly kraschade i hennes lägenhet i stan vid fyra-tiden på morgonen. Med andra ord lyckat. Sedan har jag jobbat i charken på Ica i två dagar, igår och i förrgår. Tycker det är så himla roligt att jobba! På grund av att jag jobbade igår så följde jag inte med på hockeyn vilket var lite synd då Timrå slog Björklöven med 6-1!! Så stolt över dem!
 
Idag ska jag kanske ta en promenad i det gråa vädret och sedan kolla på JVM-semifinalen mellan Sverige och Ryssland. Det blir en bra dag idag! Hoppas ni har det bra vänner ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0