8 augusti 2014

Tycker att tiden bara flyger förbi nu. Nyss började sommarlovet känns det som men om två veckor är jag tillbaka i skolan igen. Men jag deppar inte ihop för det. Har haft ett bra sommarlov med mycket jobb men även några lediga dagar i solen. Många dagar och kvällar har också spenderats med Alex. 
 
Tiden som bloggen stått tom har jag även hunnit fylla 18 år! På lördag ska jag och Molly ut och fira det. Körkortet jobbar jag också på, så inom en snar framtid håller jag förhoppningsvis det där jäkla körkortet i min hand. I måndags firades jag också då jag, Nathalie, Alex och Molly var ute och åt på Allstar vilket var väldigt trevligt. Roligt att ha alla de närmaste samlade. /J
 
 
 
 
Hjärtat ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0