131027

Hej på er! Det var längesen det skrevs nåt här, har väl inte hänt överdrivet mycket. Har dock haft en jättebra helg med mina fina vänner. I fredags var vi ut och åt på Allstar för att fira Elin och Michaela som fyllt år i veckan, det var mycket trevligt! Igår var jag ute och sprang en sväng innan jag duschade och gjorde mig i ordning för att sedan få skjuts in till stan och Klara. Där var några från klassen och vi hade en härlig kväll. Tog 01.30 bussen hemåt och här sitter jag nu, nöjd och belåten med en av de bättre helgerna på länge! Det som är ännu bättre är att jag har lov i en hel vecka nu. Så himla skönt. Idag ska jag ta det lugnt och sedan fara med syrran och mamma på Birsta en sväng, det blir lagomt känner jag. Puss på er!
 
Jag och bästa vän ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0