Prov och ishockey

Hallå där! Idag har jag varit ganska glad, allt har bara flytit på. Kom dessutom på imorse att jag gör mitt sista prov nu på några veckor, så otroligt skönt! Det är bara det jag har kvar idag, samhällsprovet, innan jag slutar. Men jag ska inte hem för att det är ju ishockey, Timrå - Frölunda. Går och äter på Subway innan jag blir upphämtad av pappa i stan, Karin ska såklart med också. Skulle vara så obeskrivligt skönt med vinst idag!
 
Imorgon har jag friluftsdag och då ska jag åka slalom med Felicia ute i Sidsjön, ska bli kul för det blir första gången denna vinter jag åker skidor. Dåligt av mig alltså. Nu ska jag fortsätta sista-minuten-plugga, inte bra men det känns ju iallafall lite bättre i samvetet :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0