Robinson

Hejsan! Har gått bra idag i skolan och i övrigt. Hade 8 halvtimmes workshops på skolan där vi fick lära oss om stresshantering till planering av studier. När jag kom hem vid fyra drog jag på mig träningskläderna och stack ut på ett varv runt Solberg vilket blev 8km. Sprang på min bästa tid någonsin där i och med min tid på 50 minuter! Är jättenöjd och glad över den tiden :-) Åt middag när jag kom hem vilken bestod av kebabkött och diverse sallad.
 
Har suttit någon timme och kollat hur Wordpress fungerar. Är sugen på att starta en ny blogg för att få en nystart men jag vet inte. Denna blogg fyller hela fyra år den 16:e september och denna blogg med alla minnen, bilder och inlägg kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.. trots att det bara är en blogg. Svårt att skiljas när man varit trogen varandra så länge! Fortsätter nog på denna blogg trots allt. Får väl se om jag har orken att fixa något nytt framöver. Ha en kung kväll och missa inte Robinson som redan börjat på fyran och som följföljs av Dallas! ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0