Confused & lost in the moment

Yes, jag har haft fullt upp sen i tisdags då jag skrev sist! I onsdags kväll var jag på min blivande skola, Thoréns Business School på typ kickoff eller vad de kallade det. Kickoffen fick finbesök av Thomas Järvheden som var farligt rolig med sin ståuppshow. Igår efter skolan for jag, mamma och moster som är här hela helgen från Stockholm till Birsta och kikade lite. Främst för att jag skulle på återbesök för månadslinserna och beställa fler. Idag så drog jag och pappi till Birsta efter skolan för att byta en sak (present) och sedan käkade vi den billiga, men ack så exemplariska maten som finns på IKEA. Sen dess har jag inte gjort så mycket, tittat lite på film och så. Mysiga dagar vill jag säga. Nu ska jag spela lite tetris och kolla om det finns nått folk att vara social med. Får se vad morgondagen har att bjuda på, jag SKA iallafall träna, det är en sak som är säker!


Helt okej låt, som är mer inspirerande än bra vill jag säga. Inte för att den är särskilt dålig heller.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0