Ny vecka

Påväg mot ännu en ny vecka. Går så jäkla fort allting nu och om två veckor har jag mitt sista höstlov någonsin. Skönt med lov. Innan dess är det några inlämningsuppgifter och redovisningar som ska avklaras. Denna helg har inte bestått av så mycket alls. Jobb 08-17 igår och sedan kom Alex och hämtade mig när jag slutade. Idag har vi segat i sängen halva dagen och andra halvan i soffan. Efter middagen åkte vi till honom. 
 
Den kommande veckan kommer att bestå av lite allt möjligt. Förhoppningsvis en Timrå-match och så. Ska försöka ta mig och gå/springa någonting också. Tyckte ju om det förut men har varit dåligt med sådant i år. Tråkigt. Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på Sveriges emkval-match.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0