Tyskland och vinter igen

 
Hej! Det var jättelängesedan jag kikade in här nu vilket jag har lite ångest över. Sedan sist har det hänt en hel del. Jag har äntligen påbörjat min tandställningsresa som antagligen kommer ta allt mellan ett till två år (så värt det!). Jag har tränat en hel del men jag har också haft många dagar där jag bara tagit det lugnt.
 
I helgen så hängde jag med vänner. Fredagen spenderades med Elin, Molly, Elsa och Michaela. Först åt vi god mat på Biteline och sedan drog vi hem till Michaela, jätterolig kväll! Lördagskvällen spenderades hemma hos Nora där även Nathalie var med. Vi såg film och åt massvis med godis och chips vilket var precis vad jag behövde. 
 
Denna vecka hade inte kunnat börjat mycket bättre då vi idag fick reda på vart vi skulle få åka med skolan på business trip i höst. Jag hade Berlin som mitt förstaval och det var också vad jag fick så jag är sjukt nöjd! Efter skolan har jag varit på gymmet och det är alltid härligt. Senare i veckan ska jag anmäla mig på körskolan och det lär bli lite plugg också annars händer det inte så mycket just nu.
 
Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång jag kikar in. Kram
 
En bild jag tog nu när solen och våren varit framme. Inatt kom det dock flera decimeter snö igen..
 
Beundraren
2014-03-18 @ 13:06:52

Det är tråkigt att du bloggar så sällan. :( Hade varit roligt om du kommer igång igen! :)

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0