Första december & första advent

 
Hej på er! Haft en lugn vecka som nu lider mot sitt slut. Det gillar jag för halva nästa vecka kommer jag befinna mig i London! Kan inte fatta det. Helgen har iallafall varit lugn. Började med hockey i fredags där det tyvärr blev förlust men hade fint sällskap och åt även i arenarestaurangen innan matchen så det vart en lyckad kväll ändå! Igår hände det inte alltför mycket, letade lampor i Birsta och stan innan vi hämtade upp Nathalie som följde med mig hem. Vi hade det mysigt som vanligt innan hon åkte hem vid tolvsnåret. Idag har jag tagit en liten promenad i världens stormväder innan vi for och fikade hos mormor och morfar. Det är min helg i all sin glans! Hoppas ni har haft en fin helg ♥
 
Den goda och fina kakan mormor hade gjort!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0