Solsken i själen

Regnet bara öser ner utanför fönstret och tydligen ska det göra det hela veckan. Jag hinner knappt reflektera över vädret nuförtiden. Allt går i 190. Igår fick vi prova ut studentmössor och börja designa vår egen på skolan. Börjar äntligen förstå att snart är det över. Skönt som tusan men också skrämmande på ett sätt. Jag är inte redo för vuxenlivet än tror jag, men redo blir man nog aldrig. Vad än det gäller. Annars är livet förjävla fint just nu. Jag bara flyter med. Pendlar mellan mig och Alex kan man säga, pluggar, umgås med härliga människor, tränar och slöar. Det är livet just nu och jag är ganska tillfreds med det här som ska föreställa mitt liv. Skriva känns väldigt roligt, iallafall för stunden, så vi får se om jag gör någonting åt denna ekande tomma blogg. När tiden finns, I promise.
 
 
Juste! Red typ en kvart i helgen (bättre än inget!!) och inser hur sinnessjukt mycket jag saknar dessa djur. Ska ta mig i kragen och hitta en häst att rida sporadiskt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0