Tolfte, trettonde och fjortonde september

 
Hej på er! Utan att överdriva kan jag säga att jag haft fullt upp i två dagar nu. I torsdags efter skolan käkade jag min medhavda middag som var en sallad innan jag drog på Aikido-träningen. Var riktigt roligt faktiskt och trivs bra med människorna där. Fick skjuts hem vilket var riktigt skönt, så var väl hemma runt åtta någon gång. Igår efter skolan så fixade jag och tjejerna inför våran överraskning till Elsa som fyllt år för ett tag sedan. Jag vet att hon uppskattade det! Så kul att göra andra människor glada :-)
 
Denna dagen ska jag bara njuta av att vara ledig och inte ha några måsten. Tänkte åka på gymmet när jag ätit upp min frukost och sedan fara förbi hos mormor och morfar och hälsa på, längesedan jag såg dem. Vi kanske hörs senare, ha en jättefin lördag! 
 
Great Britain
//Ja, jag har gått och blivit kär i Storbritannien! Kan man annat än bli det?!//
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0