Abbey Road

 
Godmorgon får jag väl lov att säga! Klev upp tidigt idag trots att jag är ledig, redan vid halv nio. Men jag vill ta vara på min sista lediga måndag så bra som möjligt. Har redan hunnit ätit frukost, städat lite och badat sköldpaddan.
Tänkte försöka göra undan lite plugg och dammsuga också, och lite senare blir det en sväng på gymmet. Älskar den här dagen, hoppas ni gör det bästa av er måndag med! Även om ni inte är lediga ;-)
 
(3) the beatles gif | Tumblr
 
The Beatles
 
Abbey Road Studios's photos | via Facebook
//Kan inte förstå att jag kommer befinna mig här om tre månader med finaste Molly, jag längtar så himla mycket! Klart vi ska besöka The Beatles-övergångsstället, som den Beatles-nörd jag är//
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0