Det kanske blir bra

Godmorgon alla fina människor! Sov tills jag vaknade imorse, inte så länge faktiskt. Bara till kvart i nio, jag och min inbyggda väckarklocka. Lika bra det så man inte sover bort hela dagarna, får panik då. Öppnade fönstret på rummet och sitter i draget från det nu, inte ens kallt. Så himla bra! Så bra att jag tänkte ta och masa mig ut på en springtur. Konditionen är inte vad den en gång var så bara att börja bygga upp den igen. 
 
Såklart sitter gårdagens sorger fortfarande i, men man måste väl inse att det trots allt bara är en sport och laget kommer fortfarande finnas kvar även om de spelare i en lägre division. Sånt är livet mina vänner. Ha en helt underbar, solig långfredag nu! ♥
 
Galtström för någon helg sedan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0