För jag behöver inte dig längre

Hej på er! Dagarna bara går och det känns inte alls bra att avståndet till skolstarten krymper i en rasande fart. Hinner inte tänka så mycket på grund av jobbet och det är faktiskt ganska skönt på ett sätt. Trots alla timmars jobb och slit hinner jag träffa mina fina vänner och göra roliga saker!
 
Igår kväll efter middagen for jag och Nathalie ut på en biltur. Köpte kladdkaka och åkte och satte oss på en filt vid Bergafjärden. Fin men lite kall kväll. Jag hade dunväst och yllevantar på mig så förberedd var jag alltid! Trots kylan så var det hur mysigt som helst och jag är så glad att jag och Nathalie har hittat tillbaka till varandra. Det är precis som om vi går i åttan/nian igen! ♥
 
Ikväll har vi haft lite släkt och vänner här för vi hade kalas för mig och Maja! Syster fyller 15 idag så stort grattis till henne! Och jag fyller 17 den 29e! Inte länge kvar nu, är dessutom i bästa Rättvik på Classic Car Week då så det ska bli mysigt! Fick fina presenter av alla och är så tacksam för alltihopa! Nu ska jag fika färdigt sedan skalla kudden, puss på er!
 
Bild från vår lilla picknick på Berga igår! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0