Matematik, inte min favorit

Startade denna dag mycket bra! Klev upp vid halv åtta, drog i mitt lite keso med nektarin och hallon + te och drog på Fremax med mamma. Gymmade i cirka en timme och en kvart. På gymmet fick jag även lite tips från en bekant kille. Mycket användbara tips om vissa övningar jag kunde göra mer effektivt på andra sätt! Känner mig jätteslut i kroppen nu efter passet. När mitt årskort på Pärlan går ut så byter jag nog till Fremax. Men det får bli i december.
 
Nu har jag iallafall rast mellan svenskan och matten. Började inte fören tjugo i tolv idag så det var ju skönt. Hann äta lunch och duscha och fixa mig innan jag skulle dra mot bussen. Slutar iallafall halv fem idag och då tar jag väl bussen hem mot Njurunda. Äter middag och efter det vet jag inte vad jag ska göra eftersom dagens träning är avklarad. Nu börjar matten, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0