När jag träffar gamla vänner, har jag ingenting att säga dem

Jag har blivit totalt blown-away av det här låten, sjukt mysig och får mig att längta till sommaren!
~
Ja, och så var det dethär med bloggningen... Inte varit så bra med det nu får jag lov att säga. I helgen var det dock svårt då jag befann mig i Undersvik med skitdålig täckning. Undersvik där jag förra året var på konfirmandläger som konfirmand men som i år jag var med som hjälpledare. Hade det superkul, för det går inte att ha tråkigt med kyrkan och vårat gäng! Så idag har jag och alla som var med i helgen gått som zombies då det inte blev mycket till sömn dessa två dagar.
~
Nu ska jag ut och springa, inte bestämt om det blir 5 kilometer eller 8. Det får vi se helt enkelt.
LIIV - vanlig men unik
2012-04-02 @ 12:56:07
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Låter som en brahelg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0