Alambama, Arkansas, I do love my ma' and pa'

http://www.youtube.com/watch?v=DHEOF_rcND8&feature=BFa&list=LLxdE4b_l4-DuFrmnUvxzRew&lf=mh_lolz
Hej mina fina kära vänner. Idag är en bra dag! Bra väder och ett gott humör hos mig. Det goda humöret är delvis för vädret, delvis på grund av alla fina vänner jag har. Fattar inte hur JAG kunde förtjäna dem, för de är verkligen dem finaste som finns och jag är kanske inte så rättvis och bra alla gånger.. Men jag försöker.
~
Igår var det hockey, Timrå-Örebro, en match som Timrå vann helt rättvist. Märks att Örebro spelar i allsvenskan, för fysatan vilken grishockey de spelar. Måste vara svårt för ett taktiklag som Timrå som vill göra sina uppåkningar, då dessa allsvensklag bara köttar med puck rakt på mål. Slåss efter avblåsning och onödiga utvisningar kännetecknar också dessa allsvenska lag... 2-1 blev det iallafall, och det tackar vi för!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0