Dagarna när jag mår såhär, vill jag aldrig gå och lägga mig

Känner mig bättre nu än vad jag gjort på flera veckor. Har varit inne i en liten depperiod känner jag men nu hoppas jag det är slut med det. Känner att jag får små depressions-ångest-attacker ibland och då blir jag inaktiv här och överallt. Men nu ska jag komma tillbaka starkare än någonsin! Träningen går ganska bra och det ska jag fortsätta med. Har ju som nyårslöfte att bli hälsosammare och fortsätta träna såsom jag gör när jag är inne i bra träningsperioder. Vill ju helst gå ner typ 5 kilo, men det är en pettitess egentligen. Man ska vara nöjd med sig själv och jag är hyffsat nöjd för tillfället. Ska kanske göra en liten förändring men det får ni veta då =)
~
Nu ska jag träna innan jag måste plugga lite till matteprovet på torsdag! Ha det kungligt, jag älskar er! ♥


Oredigerad bild jag tog för någon vecka sedan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0