Gymnasiestart och annat jobbigt

Gymnasiestarten gick bra. Får väl se om man kommer in i den nya klassen. De flesta hade ingen som de kände så det var väl skönt. I fredags efter skolan åkte jag till mormor och morfar i Nolby för att typ en timme senare ta bussen till stan igen för att käka med Agnes, William och Jonas. Åt på Biteline innan vi gick runt i stan någon timme. Hade det jättetrevligt iallafall! Kul att träffa Agnes som har flyttat till Torpshammar :-(
 
Igår var jag mamma och pappa och kikade på lite drifting i Härnösand innan vi åkte och käkade på Biteline ännu en gång. Åt dock pizza på lördagen och tacobuffé på fredagen ;-) På kvällen kikade jag pilotavsnitten av nygamla serien Dallas. Idag har jag och mamma varit på gymmet och tränat. Efteråt bastade och duschade vi på Njurundahallen när vi ändå var där. Sprang på löpband en kvart och styrketränade i 45min. Om en timme ska vi till mormor och morfar och äta middag där. Blir trevligt det! Imorgon börjar jag inte förrens halv tolv så ska nog träna innan det. Här kommer lite instagrambilder sedan helgen och veckan som varit! ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0